Måndag

Dagen blev inte som planerat.
Kreativitet stod på schemat med målning av tavla, dock behövdes jag som tur var på annat håll.
Min käre bror och jag har spelat spel hela dagen, rökt och druckit coca cola.
Jag har saknat honom, och gillar (i hemlighet såklart) att ha fått tillbaka honom.

Nu är kvällen här, han har åkt, och jag borde äta nånting, borde ta mig för att laga mat, men det känns som det sista i världen jag har lust med just nu.

Imorgon anländer StjärtPetra till Nornäs, så på onsdag blir det nog en tripp till skogen.
Den alldeles för tysta och rum-för-alldeles-för-mycket-tänkade-skogen.
Men jag gillart, eftersom StjärtPetra är där.




Är det du som knastrar i mitt tak?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0